13 Temmuz 2013 Cumartesi

Doğa Koleji'nde SBS Başarısı

2013 SBS sonuçlarının açıklanmasının ardından kameralar karşısına geçen Doğa Koleji Müdürü Murat DÖĞÜŞ, derece yapan öğrencileri kamuoyuna tanıttı. Sınav sonuçlarına göre 7 öğrenci Fen Lisesi’nde, 10 öğrenci ise Merkez Anadolu Lisesi’nde eğitim görmeye hak kazandı. 


 


Ortaöğretim 8. sınıf öğrencilerinin girdiği Seviye Belirleme Sınavı Sonuçları açıklandı. Sınavda derece yapan öğrencileri kamuoyuna tanıtmak için bir basın toplantısı düzenleyen Doğa Koleji Ortaokul Müdürü Murat DÖĞÜŞ, öğrencilere Elazığ’a ve Doğa Kolejine kattığı başarılardan dolayı teşekkür etti.
Sekiz yıldır Doğa Koleji’nde eğitim alan öğrenciler, SBS’de elde ettikleri başarıyla çeşitli okullarda eğitim görmeye hak kazandı. Doğa kolejinin eğitim hayatlarında kendilerine çok şey kattığını belirten öğrenciler, duygu ve düşüncelerini paylaştı.
Bu yıl SBS'ye 1 milyon 112 bin 604 öğrenci girdi. 201 puan ve üzeri puan alarak tercih yapabilecek öğrenci sayısı ise 1 milyon 49 bin 293 olarak belirlendi.
Sınavda çıkan tüm soruları 110 öğrenci doğru cevapladı. Ortaöğretim Yerleştirme Puanı 500 olan öğrenci sayısı ise 16 oldu. Tercihler 15-21 Temmuz tarihleri arasında alınacak. Adayların tercihlerini yaparken Milli Eğitim Bakanlığı internet sitesinde yayımlanacak kılavuza göre hareket edecek.


Kaynak:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder